Община Гулянци
гр.Гулянци, ул.”В.Левски” №32,тел. 06561-2171
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
За назначаване на държавен служител, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №РД-09-57/10.02.2020 г. за длъжността:
1. “Началник отдел „Управление на общинската собственост” по служебно правоотношение в Община Гулянци.
2.Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образователна степен – бакалавър-икономика
- професионален опит – минимум 4/Четири/ години;
- присъден ранг – III младши.
3. Допълнителна квалификация и умения: компютърна умения.
4.Кратко описание на длъжността:
Дейности, свързани с управление, стопанисване и разпореждане с общинската собственост и всички процедури, регламентирани от ЗОС и подзаконовите нормативни актове; организацията и провеждането на търгове и конкурси за приватизация и участие в следприватизационния контрол на обекти, общинска собственост; Контролира изпълнението на договорите относно отдаване под наем, продажба на имоти, земи или вещи общинска собственост.;Организира и контролира правилното стопанисване на общинските обекти, на земите и горите от общинския поземлен и горски фонд, извършва огледи и изготвя констативни протоколи за състоянието им.;подготвя предложения до Общинския съвет за разпоредителните действия с имоти ЧОС, за начина на стопанисване на земеделски земи и гори от общинския поземлен фонд.;Организира разработването и изпълнението на програми и проекти, отразяващи общинската политика в областта на устойчивото развитие на инфраструктурата;Изготвя програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост;Участва в комисии по картотекиране на граждани от община Гулянци.
5.Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю.
6.Необходими документи за участие в конкурса:
- заявление за участие, подадено лично от кандидата;
- автобиография;
- Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители;
- копие от документи за завършено образование и други придобити квалификации;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- свидетелство за съдимост;
- медицинско свидетелство.
7.Документите за участие се подават в сградата на Община Гулянци, ул.”В.Левски” №32, стая №102 – “Човешки ресурси”.
8.Срок за подаване на документите: 10/десет/ дни от датата на публикуване на Обявлението.
9.Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на таблото в сградата на общината – гр. Гулянци, ул.”В.Левски” №32.
10. Размер на основната заплата, определена за длъжността : 1160.00 лв.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
за провеждането на тест и интервю за конкурсната процедура за длъжността Началник отдел „Управление на общинската собственост”в дирекция „Управление на собствеността и евроинтеграция”
І. Системата за определяне на резултатите, според които кандидатите ще бъдат допуснати до следващия етап от конкурсната процедура „интервю”, са следните:
1. На основание чл. 35, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/:
1.1. На кандидатите се предоставят два плика – голям и малък формат. В плика-малък формат всеки кандидат запечатва попълнен формуляр със своето име и го слага в плика-голям формат. След като приключи с решаването на теста, кандидатът го поставя в плика-голям формат, запечатва го и го предава на конкурсната комисия;
1.2. Верните отговори се ограждат с кръг. В случай, че кандидатът иска да поправи грешно посочен от него отговор, следва да го зачертае с „Х” и да отбележи новия верен по регламентирания начин. На тестовете не се допуска поставянето на каквито и да е други символи /например – подписи, думи, цифри и др./;
1.3. Въпросите от теста имат само по един верен отговор.
2. Съгласно чл. 34, ал. 3 от НПКПМДСл, системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста, е както следва:
2.1. Разработват се три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Тестовете се подпечатват с печата на Община Гулянци и се запечатват в плик;
2.2. Всеки тест съдържа 25 въпроса, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността;
2.3. На всеки въпрос са дадени по три варианта на отговор, от които само единият е верен;
2.4. При решени правилно 20 въпроса – оценка 4, всеки следващ верен отговор носи по 0,20 бала или:
20 въпроса | Оценка 4.00 |
21 въпроса | Оценка 4.20 |
22 въпроса | Оценка 4.40 |
23 въпроса | Оценка 4.60 |
24 въпроса | Оценка 4.80 |
25 въпроса | Оценка 5.00 |
2.5. За да се счита, че кандидатът успешно е издържал теста, трябва да е постигната минимална оценка „4”, еквивалент на 20 верни отговора от общо 25;
2.6. Време за решаване на теста – 60 минути.
3. Съгласно чл. 34, ал. 3 от НПКПМДСл, конкурсната комисия определи коефициента за умножаване на резултата от теста да е „3”.
ІІ.Системата за определяне на резултатите, за провеждане на интервю с кандидатите, успешно преминали първия етап от конкурсната процедура – решаване на тест, са следните:
1. В съответствие с чл. 34, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС), комисията определя време за провеждане на интервюто за всеки кандидат – до 20 минути;
2. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори на формулирани въпроси, свързани с изпълнението на длъжността;
3. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр, съгласно приложение No 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл – за експертни длъжности;
4. Всеки член на конкурсната комисия определя резултата на съответния кандидат като изчислява средноаритметична величина от преценките на отделните критерии;
5. В съответствие с чл. 34, ал. 3 от НПКПМДСл - общият резултат от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. За успешно издържал интервюто се счита този кандидат, на който оценката е не по-малко от „4”.
6. Конкурсната комисия определи коефициент „5”, с който се умножава резултатът, получен от кандидата при провеждане на интервюто.
Председател:…/П/……../М.Трифонова/
--------------------------------------------------------------------------------------
На основание резултатите от проведения конкурс за длъжността Началник отдел „Управление на общинската собственост”, на 1 -во място е класиран кандидата Николай Анчев Фердинандов.