Община Гулянци

ОБЯВА ЗА КОНКУРС- . “Началник отдел „Управление на общинската собственост”

 Община Гулянци

гр.Гулянци, ул.”В.Левски” №32,тел. 06561-2171

ОБЯВЯВА КОНКУРС:

За назначаване на държавен служител, на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №РД-09-57/10.02.2020 г. за длъжността:

1. “Началник отдел „Управление на общинската собственост” по служебно правоотношение в Община Гулянци.

2.Минимални изисквания за заемане на длъжността:

-   образователна степен – бакалавър-икономика

-       професионален опит – минимум 4/Четири/ години;

-       присъден ранг – III младши.

3. Допълнителна квалификация и умения: компютърна умения.

4.Кратко описание на длъжността:

Дейности, свързани с управление, стопанисване и разпореждане с общинската собственост и всички процедури, регламентирани от ЗОС и подзаконовите нормативни актове; организацията и провеждането на търгове и конкурси за приватизация и участие в следприватизационния контрол на обекти, общинска собственост; Контролира изпълнението на договорите относно отдаване под наем, продажба на имоти, земи или вещи общинска собственост.;Организира и контролира правилното стопанисване на общинските обекти, на земите и горите от общинския поземлен и горски фонд, извършва огледи и изготвя констативни протоколи за състоянието им.;подготвя предложения до Общинския съвет за разпоредителните действия с имоти ЧОС, за начина на стопанисване на земеделски земи и гори от общинския поземлен фонд.;Организира разработването и изпълнението на програми и проекти, отразяващи общинската политика в областта на устойчивото развитие на инфраструктурата;Изготвя програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост;Участва в комисии по картотекиране на граждани от община Гулянци.

5.Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю.

6.Необходими документи за участие в конкурса:

-       заявление за участие, подадено лично от кандидата;

-       автобиография;

-       Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители;

-       копие от документи за завършено образование и други придобити квалификации;

-       копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

-       свидетелство за съдимост;

-       медицинско свидетелство.

7.Документите за участие се подават в сградата на Община Гулянци, ул.”В.Левски” №32, стая №102 – “Човешки ресурси”.

8.Срок за подаване на документите: 10/десет/ дни от датата на публикуване на Обявлението.

9.Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса и други съобщения във връзка с него ще бъдат обявени на таблото в сградата на общината – гр. Гулянци, ул.”В.Левски” №32.

10. Размер на основната заплата, определена за длъжността : 1160.00 лв.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

СИСТЕМА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ

за провеждането на тест и интервю за конкурсната процедура за длъжността Началник отдел „Управление на общинската собственост”в дирекция „Управление на собствеността и евроинтеграция”

І. Системата за определяне на резултатите, според които кандидатите ще бъдат допуснати до следващия етап от конкурсната процедура „интервю”, са следните:

1. На основание чл. 35, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/:

1.1. На кандидатите се предоставят два плика – голям и малък формат. В плика-малък формат всеки кандидат запечатва попълнен формуляр със своето име и го слага в плика-голям формат. След като приключи с решаването на теста, кандидатът го поставя в плика-голям формат, запечатва го и го предава на конкурсната комисия;

1.2. Верните отговори се ограждат с кръг. В случай, че кандидатът иска да поправи грешно посочен от него отговор, следва да го зачертае с „Х” и да отбележи новия верен по регламентирания начин. На тестовете не се допуска поставянето на каквито и да е други символи /например – подписи, думи, цифри и др./;  

1.3. Въпросите от теста имат само по един верен отговор.

2. Съгласно чл. 34, ал. 3 от НПКПМДСл, системата за определяне на резултатите и минималния резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста, е както следва:

2.1. Разработват се три различни варианта на тест със затворени въпроси с един възможен верен отговор. Тестовете се подпечатват с печата на Община Гулянци и се запечатват в плик;

2.2. Всеки тест съдържа 25 въпроса, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността;

2.3. На всеки въпрос са дадени по три варианта на отговор, от които само единият е верен;

          2.4. При решени правилно 20 въпроса – оценка 4, всеки следващ верен отговор носи по 0,20 бала или:

                       

20 въпроса Оценка 4.00
21 въпроса Оценка 4.20
22 въпроса Оценка 4.40
23 въпроса Оценка 4.60
24 въпроса Оценка 4.80
25 въпроса Оценка 5.00

           2.5. За да се счита, че кандидатът успешно е издържал теста, трябва да е постигната минимална оценка „4”, еквивалент на 20 верни отговора от общо 25;

2.6. Време за решаване на теста – 60 минути.

           3. Съгласно чл. 34, ал. 3 от НПКПМДСл, конкурсната комисия определи коефициента за умножаване на резултата от теста да е „3”.

           ІІ.Системата за определяне на резултатите, за провеждане на интервю с кандидатите, успешно преминали първия етап от конкурсната процедура – решаване на тест, са следните:

         1. В съответствие с чл. 34, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС), комисията определя време за провеждане на интервюто за всеки кандидат – до 20 минути;

         2. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори на формулирани въпроси, свързани с изпълнението на длъжността;

           3. Всеки член на конкурсната комисия преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала за съответните критерии и попълва формуляр, съгласно приложение No 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл – за експертни длъжности;

         4. Всеки член на конкурсната комисия определя резултата на съответния кандидат като изчислява средноаритметична величина от преценките на отделните критерии;

           5. В съответствие с чл. 34, ал. 3 от НПКПМДСл - общият резултат от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична величина от преценките на членовете на конкурсната комисия. За успешно издържал интервюто се счита този кандидат, на който оценката е не по-малко от „4”.

6. Конкурсната комисия определи коефициент „5”, с който се умножава резултатът, получен от кандидата при провеждане на интервюто.

                                                           Председател:…/П/……../М.Трифонова/

 

--------------------------------------------------------------------------------------

На основание резултатите от проведения конкурс  за длъжността Началник отдел „Управление на общинската собственост”, на 1 -во място е класиран кандидата Николай Анчев Фердинандов. 

 

 

Сайта използва бисквитки