Logo

Обява за провеждане на конкурс длъжността „Управител на Център за обществена подкрепа гр. Гулянци”

       

ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН

гр. Гулянци, ул. “В. Левски” № 32, тел:6561/2171, е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Обявление

Община Гулянци, в качеството си на доставчик на социалната услуга „Център за обществена подкрепа“ обявява подбор на персонал за следните позиции:

1. Управител - 1 работна позиция

1. Управител

1.1. Описание на длъжността:

  • Провеждане на социална политика по предоставяне на качествени услуги за деца и техните семейства.
  • Организира цялостната дейност в Център за обществена подкрепа.
  • Работи в областта на подобряване и разширяване на спектъра от социални услуги в центъра, съвременни форми на социални услуги и дейности, съобразени с принципите и политиките на РБългария и ЕС.
  • Осъществява партньорство между всички институции и организации, работещи в сферата на социалните услуги и дейности.
  • Разработва вътрешната нормативна уредба за организация и работа в ЦОП.
  • Участва в разработването на проекти, свързани с подобряване качеството на предлаганите услуги в центъра.
  • Спазва Етичния кодекс за служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
  • Извършва и други дейности, свързани с характера на дейността.

1.2.   Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната
уредба, като: Закон за социалните услуги и правилник за неговото прилагане; Наредба за качеството на социалните услуги; Закон за закрила на детето и правилник за неговото прилагане; подзаконови нормативни актове свързани с хората с увреждания и др.

1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование: висше, образователна степен - бакалавър или магистър, по специалности: „Социални дейности” „Социална педагогика”, „Психолог”, завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарните дейности;
  • Професионален опит – една година стаж по специалността
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet;
  • Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност; самоконтрол, организираност; чувствителност към работата с деца, толерантност.

1.4. Начин на провеждане на подбора:

По документи и събеседване.

1.5. Форма на назначаване:

Трудово правоотношение на пълно работно време - 8 часов работен ден.

1.6. Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление до Кмета на Общината /по образец/
  • Документ за самоличност (за справка);
  • Автобиография;
  • Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо);
  • Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие - Приложение 2;
  • Копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове (ако лицето притежава такива );

Подаване на документи. Срок и място на подаване.

Документите се подават лично от всеки кандидат всеки работен ден в срок от 07.07.2023 г. до 24.07.2023 г., включително от 08:30 часа до 17:00 часа, в Общинска администрация Гулянци на адрес: гр. Гулянци, ул. „Васил Левски” № 32, в Центъра за административно обслужване.

Подбор по документи и събеседване с одобрените кандидати:

Подборът на кандидатите ще се проведе на 28.07.2023 г. от комисия, назначена със заповед на Кмета на Община Гулянци.Протича в два етапа:

  • Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
  • Събеседване след проверката на съответствията на представените документи.

            До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

            Списъкът с допуснатите и недопуснати кандидати, съдържа информация за датата, часа и мястото за провеждане на събеседването за съответните длъжности се публикува на информационното табло в Центъра за административно обслужване в сградата на Общинска администрация, гр. Гулянци, ул. „В. Левски“ № 32.

С одобрените кандидати по документи ще се проведе събеседване на 28.07.2023г. от 10:00 часа в сградата на Общинска администрация Гулянци, гр. Гулянци, ул. „В. Левски“ № 32, Заседателна зала - IIІ етаж.

В същия ден в 14,00 ч. на информационното табло в Центъра за административно обслужване в сградата на Общинска администрация, гр. Гулянци, ул. „В. Левски“ № 32. се поставя Списъка с оценените и класирани кандидати. Представител на комисията информира лично или по телефон всички кандидати за решението на Комисията.

 

Заявление за участие                               Декларация за участие

Copyright 2020 Municipality of Gulyantsi. Designed by itdesign adv.

Website use cookies