ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН
гр. Гулянци, ул. “В. Левски” № 32, тел:6561/2171, е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Обявление
Община Гулянци, в качеството си на доставчик на социалната услуга „Център за обществена подкрепа“ обявява подбор на персонал за следните позиции:
1. Управител - 1 работна позиция
1. Управител
1.1. Описание на длъжността:
- Провеждане на социална политика по предоставяне на качествени услуги за деца и техните семейства.
- Организира цялостната дейност в Център за обществена подкрепа.
- Работи в областта на подобряване и разширяване на спектъра от социални услуги в центъра, съвременни форми на социални услуги и дейности, съобразени с принципите и политиките на РБългария и ЕС.
- Осъществява партньорство между всички институции и организации, работещи в сферата на социалните услуги и дейности.
- Разработва вътрешната нормативна уредба за организация и работа в ЦОП.
- Участва в разработването на проекти, свързани с подобряване качеството на предлаганите услуги в центъра.
- Спазва Етичния кодекс за служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
- Извършва и други дейности, свързани с характера на дейността.
1.2. Познаване на нормативната уредба: отлични познания на нормативната
уредба, като: Закон за социалните услуги и правилник за неговото прилагане; Наредба за качеството на социалните услуги; Закон за закрила на детето и правилник за неговото прилагане; подзаконови нормативни актове свързани с хората с увреждания и др.
1.3. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше, образователна степен - бакалавър или магистър, по специалности: „Социални дейности” „Социална педагогика”, „Психолог”, завършена образователна степен бакалавър в сферата на хуманитарните дейности;
- Професионален опит – една година стаж по специалността
- Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet;
- Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип; инициативност; самоконтрол, организираност; чувствителност към работата с деца, толерантност.
1.4. Начин на провеждане на подбора:
По документи и събеседване.
1.5. Форма на назначаване:
Трудово правоотношение на пълно работно време - 8 часов работен ден.
1.6. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до Кмета на Общината /по образец/
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо);
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие - Приложение 2;
- Копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове (ако лицето притежава такива );
Подаване на документи. Срок и място на подаване.
Документите се подават лично от всеки кандидат всеки работен ден в срок от 07.07.2023 г. до 24.07.2023 г., включително от 08:30 часа до 17:00 часа, в Общинска администрация Гулянци на адрес: гр. Гулянци, ул. „Васил Левски” № 32, в Центъра за административно обслужване.
Подбор по документи и събеседване с одобрените кандидати:
Подборът на кандидатите ще се проведе на 28.07.2023 г. от комисия, назначена със заповед на Кмета на Община Гулянци.Протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- Събеседване след проверката на съответствията на представените документи.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъкът с допуснатите и недопуснати кандидати, съдържа информация за датата, часа и мястото за провеждане на събеседването за съответните длъжности се публикува на информационното табло в Центъра за административно обслужване в сградата на Общинска администрация, гр. Гулянци, ул. „В. Левски“ № 32.
С одобрените кандидати по документи ще се проведе събеседване на 28.07.2023г. от 10:00 часа в сградата на Общинска администрация Гулянци, гр. Гулянци, ул. „В. Левски“ № 32, Заседателна зала - IIІ етаж.
В същия ден в 14,00 ч. на информационното табло в Центъра за административно обслужване в сградата на Общинска администрация, гр. Гулянци, ул. „В. Левски“ № 32. се поставя Списъка с оценените и класирани кандидати. Представител на комисията информира лично или по телефон всички кандидати за решението на Комисията.