ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН
гр. Гулянци, ул. “В. Левски” № 32, тел:6561/2171, е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
ОБЯВА
от Община Гулянци въз основа на влязло в сила Решение № 88/23.02.2024г. на Общински Съвет Гулянци за избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.
1.Позицията, за която се кандидатства
- избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.
2.Публичното предприятие
по смисъла на чл. 21, ал. 1 от Закона за публичните предприятия и чл. 31 и чл. 32 от Правилника за прилагане на Закона за публичните предприятия (ППЗПП)
3.Изискванията към кандидатите
- В конкурса имат право да участват лица, които са български граждани или граждани на Европейския съюз, на държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и отговарят на изискванията по чл. 20 от ЗПП.
4. Критериите за подбор:
Конкурсната процедура се провежда на 3 етапа:
4.1.Проверка на документите за допускане на кандидатите до участие в конкурса;
4.2.Оценяване на представените от допуснатите кандидати, програми за развитие на публичното предприятие;
4.3.Събеседване - устна част, което се състои от предварително определени от Комисията за номиниране въпроси, които се задават на всеки кандидат.
5.Критериите и методиката за оценка на кандидатите:
5.1програмата за развитие на дружеството, представена от кандидата;
5.2.познаване на дейността на дружеството и нормативната уредба, свързана с нея;
5.3.професионален опит на кандидата;
5.4.опит в управлението на юридически лица;
5.5.комуникационни и аналитични умения на кандидата.
5.6.Минималната допустима оценка за всеки етап от процедурата е „много добър 4,50".
-Първи етап — писмена част, която включва оценяване на представената програма за развитие на дружеството, както и представените доказателства за професионалния опит на
кандидата. Кандидат, получил оценка по-ниска от „много добър 4,50", не се допуска до следващ етап на конкурсната процедура.
- Втори етап - устна част, която се състои от предварително определени от Комисията за номиниране въпроси, които се задават на всеки кандидат. Кандидат, получил оценка по-ниска от „много добър 4,50", не се допуска до класиране. Всеки критерий се оценява отделно от комисията, с оценка по шестобалната система, като максималната оценка, която може да се постави на всеки критерий, е „Отличен 6", при точност на оценката 0,25. Максималната средноаритметична оценка, която кандидат може да получи след преминаване през двата етапа на процедурата, е „Отличен 6", при точност на оценката 0,25.
6.Изискуемите документи
- Документите необходими за участие в конкурса са:
1 писмено заявление за участие в конкурса (по утвърден образец);
автобиография,
2 документи, удостоверяващи петгодишен професионален опит - да имат най-малко пет години трудов стаж като лекар, съответно лекар по дентална медицина, или икономист; кандидатите, притежаващи образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, съответно по дентална медицина, да имат придобита специалност;
3 заверено копие от диплома за завършено висше образование - да притежават образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, съответно дентална медицина и квалификация по здравен мениджмънт или лица с образователно-квалификационна степен "магистър" по икономика и управление и с придобита образователна и/или научна степен, специалност или преминато обучение за повишаване на квалификацията по чл. 43 от Закона за висшето образование в областта на здравния мениджмънт;
4 свидетелство за съдимост;
5 декларация, че кандидатът:
- не е лишен от правото да упражнява търговска дейност;
- не е лишен от правото да заема съответната длъжност;
- не е обявен в несъстоятелност като едноличен търговец или неограничено
отговорен съдружник в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, ако са останали
неудовлетворени кредитори;
- не е бил член на управителен или контролен орган на дружество, съответно
кооперация, прекратени в несъстоятелност през последните две години преди назначаването, ако
са останали неудовлетворени кредитори;
- не е съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по
съребрена линия - до четвърта степен вкл., и по сватовство - до втора степен вкл., на управител
или член на колективен орган за управление и контрол на същото публично предприятие; - не заема висша публична длъжност по чл. 6, ал. 1,т.1 -38 и 41 -45 от Закона за
противодействие на корупцията, не е член на политически кабинет и секретар на община; - не извършва търговски сделки от свое или от чуждо име;
- не е съдружник в събирателни, в командитни дружества и в дружества с ограничена
отговорност;
6 Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 20, ал. 1, т. 3-8 и т. 13 от ЗПП
7.Начин за комуникация с Комисията
Документите за участие в конкурсите се подават в „Център за административно обслужване на гражданите" на адрес гр. Гулянци, ул. „Васил Левски” № 30 в 30-дневен срок от публикуване на обявата на интернет страницата на Община Гулянци и съдържат:
- плик № 1 съдържа всички необходими документи, удостоверяващи съответствието на кандидатите с изискванията за участие;
- плик № 2 съдържа програма за развитието и дейността на „Многопрофилна болница за активно лечение“ Гулянци ЕООД,
Документите, следва да са поставени в надписан и запечатан, непрозрачен плик с имената на кандидата и наименование на търговското дружество, за което кандидатства. Ако последният ден от срока е неприсъствен, срокът изтича в първия следващ присъствен ден.
Работата на комисията по избор на Управител ще започне до 7 /седем/ работни дни, след изтичане на срока за подаване на документите
Конкурса ще се проведе на 15.04.2024г. / понеделник/ от 09:30 часа в Заседателната зала на Община Гулянци
8.Краен срок за представяне на документите – до 16:30 часа на 09.04.2024г.
Документи:
Заявление Декларация ЗПП Декларация ТЗ
Обявление за спечелил участник от проведен конкурс на 15.04.2024г.