Logo

ОБЯВА за избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.

      ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН

гр. Гулянци, ул. “В. Левски” № 32, тел:6561/2171, е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ОБЯВА

от Община Гулянци въз основа на влязло в сила Решение № 88/23.02.2024г. на Общински Съвет Гулянци за  избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.

1.Позицията, за която се кандидатства

- избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.

2.Публичното предприятие

по  смисъла на чл. 21, ал. 1 от Закона за публичните предприятия и чл. 31 и чл. 32 от Правилника за прилагане на Закона за публичните предприятия (ППЗПП)

3.Изискванията към кандидатите

- В конкурса имат право да участват лица, които са български граждани или граждани на Европейския  съюз,  на държава-страна по  Споразумението  за  Европейското  икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и отговарят на изискванията по чл. 20 от ЗПП.

4. Критериите за подбор:

 Конкурсната процедура се провежда на 3 етапа:

4.1.Проверка на документите за допускане на кандидатите до участие в конкурса;

4.2.Оценяване на представените от допуснатите кандидати, програми за развитие на публичното предприятие;

4.3.Събеседване - устна част, което се състои от предварително определени от Комисията за номиниране въпроси, които се задават на всеки кандидат.

5.Критериите и методиката за оценка на кандидатите:

5.1програмата за развитие на дружеството, представена от кандидата;

5.2.познаване на дейността на дружеството и нормативната уредба, свързана с нея;

5.3.професионален опит на кандидата;

5.4.опит в управлението на юридически лица;

5.5.комуникационни и аналитични умения на кандидата.

5.6.Минималната допустима оценка за всеки етап от процедурата е „много добър 4,50".

-Първи етап — писмена част, която включва оценяване на представената програма за развитие на дружеството, както и представените доказателства за професионалния опит на
кандидата. Кандидат, получил оценка по-ниска от „много добър 4,50", не се допуска до следващ етап на конкурсната процедура.

- Втори етап - устна част, която се състои от предварително определени от Комисията за номиниране въпроси, които се задават на всеки кандидат. Кандидат, получил оценка по-ниска от „много добър 4,50", не се допуска до класиране. Всеки критерий се оценява отделно от комисията, с оценка по шестобалната система, като максималната оценка, която може да се постави на всеки критерий, е „Отличен 6", при точност на оценката 0,25. Максималната средноаритметична оценка, която кандидат може да получи след преминаване през двата етапа на процедурата, е „Отличен 6", при точност на оценката 0,25.

6.Изискуемите документи

- Документите необходими за участие в конкурса са:

1 писмено заявление за участие в конкурса (по утвърден образец);

автобиография,

2 документи, удостоверяващи петгодишен професионален опит - да имат най-малко пет години трудов стаж като лекар, съответно лекар по дентална медицина, или икономист; кандидатите, притежаващи образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, съответно по дентална медицина, да имат придобита специалност;

3  заверено копие от диплома за завършено висше образование  - да притежават образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, съответно дентална медицина и квалификация по здравен мениджмънт или лица с образователно-квалификационна степен "магистър" по икономика и управление и с придобита образователна и/или научна степен, специалност или преминато обучение за повишаване на квалификацията по чл. 43 от Закона за висшето образование в областта на здравния мениджмънт;

4 свидетелство за съдимост;

5 декларация, че кандидатът:

  • не е лишен от правото да упражнява търговска дейност;
  • не е лишен от правото да заема съответната длъжност;

- не е обявен  в несъстоятелност като  едноличен търговец или неограничено
отговорен съдружник в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, ако са останали
неудовлетворени кредитори;

- не е бил член на управителен или контролен орган на дружество, съответно
кооперация, прекратени в несъстоятелност през последните две години преди назначаването, ако
са останали неудовлетворени кредитори;

  • не е съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по
    съребрена линия - до четвърта степен вкл., и по сватовство - до втора степен вкл., на управител
    или член на колективен орган за управление и контрол на същото публично предприятие;
  • не заема висша публична длъжност по чл. 6, ал. 1,т.1 -38 и 41 -45 от Закона за
    противодействие на корупцията, не е член на политически кабинет и секретар на община;
  • не извършва търговски сделки от свое или от чуждо име;
  • не е съдружник в събирателни, в командитни дружества и в дружества с ограничена
    отговорност;

6 Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 20, ал. 1, т. 3-8 и т. 13 от ЗПП

 

7.Начин за комуникация с Комисията 

 Документите за участие в конкурсите се подават в „Център за административно обслужване на гражданите"   на адрес гр. Гулянци, ул. „Васил Левски” № 30 в 30-дневен срок от публикуване на обявата на интернет страницата на Община Гулянци и съдържат:

  • плик № 1 съдържа всички необходими документи, удостоверяващи съответствието на кандидатите с изискванията за участие;
  • плик № 2 съдържа програма за развитието и дейността на „Многопрофилна болница за активно лечение“ Гулянци ЕООД,

Документите, следва да са поставени в надписан и запечатан, непрозрачен плик с имената на кандидата и наименование на търговското дружество, за което кандидатства. Ако последният ден от срока е неприсъствен, срокът изтича в първия следващ присъствен ден.

Работата на комисията по избор на Управител ще започне до 7 /седем/ работни дни, след изтичане на срока за подаване на документите

Конкурса ще се проведе на 15.04.2024г. / понеделник/ от 09:30 часа в Заседателната зала на Община Гулянци

 8.Краен срок за представяне на документите – до 16:30 часа на  09.04.2024г.

Документи:

Заявление                               Декларация ЗПП                          Декларация ТЗ

 

Обявление за спечелил участник от проведен конкурс на 15.04.2024г.

Copyright 2020 Municipality of Gulyantsi. Designed by itdesign adv.

Website use cookies