ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН
гр. Гулянци, ул. “В. Левски” № 32, тел:6561/2171, е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
ПОКАНА
от Община Гулянци въз основа на влязло в сила Решение № 241/12.03.2021г. на Общински Съвет Гулянци за избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.
1.Позицията, за която се кандидатства - избор на управител на МБАЛ ЕООД, гр. Гулянци, с едноличен собственик на капитала Община Гулянци.
2.Публичното предприятие по смисъла на чл. 21, ал. 1 от Закона за публичните предприятия и чл. 31 и чл. 32 от Правилника за прилагане на Закона за публичните предприятия (ППЗПП)
3.Изискванията към кандидатите - В конкурса имат право да участват лица, които са български граждани или граждани на Европейския съюз, на държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и отговарят на изискванията по чл. 20 от ЗПП.
4. Критериите за подбор: Конкурсната процедура се провежда на 3 етапа:
4.1.Проверка на документите за допускане на кандидатите до участие в конкурса;
4.2.Оценяване на представените от допуснатите кандидати, програми за развитие на публичното предприятие;
4.3.Събеседване - устна част, което се състои от предварително определени от Комисията за номиниране въпроси, които се задават на всеки кандидат.
5.Критериите и методиката за оценка на кандидатите:
5.1програмата за развитие на дружеството, представена от кандидата;
5.2.познаване на дейността на дружеството и нормативната уредба, свързана с нея;
5.3.професионален опит на кандидата;
5.4.опит в управлението на юридически лица;
5.5.комуникационни и аналитични умения на кандидата.
5.6.Минималната допустима оценка за всеки етап от процедурата е „много добър 4,50".
-Първи етап — писмена част, която включва оценяване на представената програма за
развитие на дружеството, както и представените доказателства за професионалния опит на
кандидата.Кандидат, получил оценка по-ниска от „много добър 4,50", не се допуска до следващ етап на конкурсната процедура.
- Втори етап - устна част, която се състои от предварително определени от
Комисията за номиниране въпроси, които се задават на всеки кандидат. Кандидат, получил оценка по-ниска от „много добър 4,50", не се допуска до класиране. Всеки критерий се оценява отделно от комисията, с оценка по шестобалната система, като максималната оценка, която може да се постави на всеки критерий, е „Отличен 6", при точност на оценката 0,25. Максималната средноаритметична оценка, която кандидат може да получи след преминаване през двата етапа на процедурата, е „Отличен 6", при точност на оценката 0,25.
6.Изискуемите документи- Документите необходими за участие в конкурсите са:
- писмено заявление за участие в конкурса (по утвърден образец);
- автобиография,
- документи, удостоверяващи петгодишен професионален опит;
- нотариално заверено копие от диплома за завършено висше образование;
- свидетелство за съдимост;
- декларация, че кандидатът:
- не е лишен от правото да упражнява търговска дейност;
- не е лишен от правото да заема съответната длъжност;
- не е обявен в несъстоятелност като едноличен търговец или неограничено
отговорен съдружник в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори; - не е бил член на управителен или контролен орган на дружество, съответно
кооперация, прекратени в несъстоятелност през последните две години преди назначаването, ако са останали неудовлетворени кредитори; - не е съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по
съребрена линия - до четвърта степен вкл., и по сватовство - до втора степен вкл., на управител или член на колективен орган за управление и контрол на същото публично предприятие; - не заема висша публична длъжност по чл. 6, ал. 1,т.1 -38 и 41 -45 от Закона за
противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, не е член на политически кабинет и секретар на община; - не извършва търговски сделки от свое или от чуждо име;
- не е съдружник в събирателни, в командитни дружества и в дружества с ограничена
отговорност; - не е управител или член на изпълнителен или контролен орган на друго публично
предприятие.
7.Начина за комуникация с Комисията - Документите за участие в конкурсите се подават в „Център за административно обслужване на гражданите" на адрес гр. Гулянци, ул. „Васил Левски” № 30, в 30-дневен срок от публикуване на обявата на интернет страницата на Общински съвет-Гулянци. Документите по т. 6,следва да са поставени в надписан и запечатан, непрозрачен плик с имената на кандидата и наименование на търговското дружество, за което кандидатства.Допуснатите до участие кандидати могат да получат информация (на електронен или хартиен носител) за дружеството, включваща последния годишен финансов отчет, последния междинен финансов отчет, доклад на регистрирания одитор /ако има избран такъв/ и годишния доклад за дейността на дружеството, от комисията за номиниране или чрез администрацията на Община Гулянци.
8.Краен срок за представяне на документите – до 16:30 часа на 28.04.2021г.