В тази връзка Община Гулянци набира заявления-декларация от кандидат потребители за ползване на социалната услуга „обществена трапезария” по проекта. >>>
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
община | Име | Презиме | Фамилия | Адрес |
ГУЛЯНЦИ | ВЕСЕЛИНА | ПАРАСКЕВОВА | ТАНЕВА | ГИГЕН |
ГУЛЯНЦИ | ЛОЗА | МЕТОДИЕВА | КЯНОВА | 5971 БРЕСТ |
ГУЛЯНЦИ | МАРИНЧО | ЦВЕТАНОВ | ДРАГАНОВ | ГУЛЯНЦИ МИЛИН КАМЪК 10 |
ГУЛЯНЦИ | ВАСИЛ | СТЕФАНОВ | ПЪРВАНЧЕВ | С.БРЕСТ |
ГУЛЯНЦИ | ГРИГОР | ГРИГОРОВ | ГУНОВ | ГИГЕН |
ГУЛЯНЦИ | ВЕЛИЧКО | ЦАРКОВ | ПАЛАМАРОВ | С.БРЕСТ УЛ.ДУНАВ Щ28 |
ГУЛЯНЦИ | МАРИЯ | ДИМИТРОВА | СТОЯНОВА | ШИЯКОВО, УЛ.ХРИСТО БОТЕВ 34 |
ГУЛЯНЦИ | ДИМЧО | ДИМИТРОВ | СТЕФКОВ | БРЕСТ |
ГУЛЯНЦИ | ЕНЧО | ГЕОРГИЕВ | НЕСТОРОВ | 5971 БРЕСТ УЛ.СИМЕОН ВЕЛИКИ 5 |
ГУЛЯНЦИ | ГЪЛЪБИНА | АЛЕКСАНДРОВА | КОПАНКОВА | БРЕСТ |
ГУЛЯНЦИ | РЕНИ | РАНГЕЛОВА | ДАНЧЕВА | 5960 ГУЛЯНЦИ ХАН КУБРАТ 15 |
ГУЛЯНЦИ | МИТКО | ПАНТАЛЕЕВ | СИМОВ | ГИГЕН УЛ.МОРАВА 21 |
ГУЛЯНЦИ | ПАВЕЛ | ИВАНОВ | КИРЧЕВ | С.ГИГЕН УЛ.ДАМЕ ГРУЕВ 2 |
ГУЛЯНЦИ | СВЕТЛА | ВАСИЛЕВА | БЕЛЕЛИЕВА | МИЛКОВИЦА |
ГУЛЯНЦИ | ПЕНЧО | ЦВЕТАНОВ | МАРИНОВ | ГУЛЯНЦИ ПИРИН 3 |
ГУЛЯНЦИ | МАРИИКА | ДАНЧЕВА | ШЕРИНГОВА | МИЛКОВИЦА |
ГУЛЯНЦИ | ЗОРКА | РАДЕВА | НАЧЕВА | 5968-МИЛКОВИЦА-"МОРАВА"22 |
ГУЛЯНЦИ | МАРИН | ТОДОРОВ | ЯНКОВ | 5969 Д.ВИТ |
ГУЛЯНЦИ | МАРИЯ | ПЕТКОВА | ПАВЛОВА | ЛЕНКОВО УЛ.КАРАМФИЛ 22 |
ГУЛЯНЦИ | АТАНАСКА | ХРИСТОВА | ТОНЧЕВА | БРЕСТ |
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
“Европа инвестира в селските райони”
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
“Европа инвестира в селските райони”
На 14.04.2016г. от 13:00 часа и на 15.04.2016г. от 10:30 часа в Конферентната зала на община Гулянци ще се проведе обучение на местните лидери по проект за подготвителни дейности по подмярка 19.1 „Помощ за подготвителни дейности” по Мярка 19 „Водено от общностите местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020г.
31.03.2016г.
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
“Европа инвестира в селските райони”
На 29.02.2016 г. в с. Брест от 13,30 часа и в с. Гиген от 15,00 часа и на 02.03.2016 г. в с. Дъбован от 13,30 часа и в с. Милковица от 15,00 часа ,
ще бъдат проведени информационни срещи за популяризиране на процеса на разработка на стратегия за ВОМР, за сформиране Местна инициативна група „Гулянци”. Срещите се провежда във връзка с изпълнение на проект за подготвителни дейности по подмярка 19.1 „Помощ за подготвителни дейности” по Мярка 19 „Водено от общностите местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020г.
23.02.2016г.
17.02.2016г.
16.02.2016г.
Програма за развитие на селските райони.
Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони
“Европа инвестира в селските райони”
На 12.02.2016 г. в Конферентната зала на Община Гулянци (на I-ви етаж в сградата на Бюрото по труда), ще бъде проведена информационна конференция за популяризиране на процеса на разработка на стратегия за ВОМР, за сформиране на Местна инициативна група „Гулянци”. Конференцията се провежда във връзка с изпълнение на проект за подготвителни дейности по подмярка 19.1 „Помощ за подготвителни дейности” по Мярка 19 „Водено от Общностите Местно Развитие” от Програмата за Развитие на Селските Райони 2014-2020г.
Програма на информационната конференция >>>
- За работещи – втори трудов договор на 4 часов работен ден
- За безработни или пенсионери на 8 часов работен ден
- документ за самоличност (за справка)
- автобиография
- диплома за базово медицинско образование, образователно-квалификационна степен,специалност - документ, доказващ професионален медицински опит минимум 1 година (служебна бележка от работодател/ трудова книжка/ др.)
- служебна бележка от месторабота, удостоверяваща, че кандидатът работи (ако е трудово ангажиран)
- пенсионно разпореждане (ако кандидатът е пенсионер)
ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ ОБЯВЯВА, ЧЕ ДО 09.04.2015 Г. ЩЕ ПРИЕМA ЗАЯВЛЕНИЯ ПО ПРОЕКТ ”НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ГРИЖА”- ЗА ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ, ДОГОВОР №2014BG05M9OP001-2.2015.001-C0001 ПО ПРОЦЕДУРА ЗА ДИРЕКТНО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ №2014BG05M9OP001-2.2015.001 ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014 - 2020 г. /ОПРЧР/.
КАНДИДАТИ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГАТА „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ” СА:
-
ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ ИЛИ НЕВЪЗМОЖНОСТ ЗА САМООБСЛУЖВАНЕ;
-
ХОРА НАД 65 ГОД. С ОГРАНИЧЕНИЯ ИЛИ НЕВЪЗМОЖНОСТ ЗА САМООБСЛУЖВАНЕ;
-
САМОТНО ЖИВЕЕЩИ ТЕЖКО БОЛНИ ЛИЦА;
-
СЕМЕЙСТВА НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ.
18.03.2015г.
Три събития в едно честваха учениците и учителите от СОУ "Христо Смирненски" гр. Гулянци. >>>
14.10.2014г.
06.10.2014г.
МРЕЖАТА ОТ 28 ИНФОРМАЦИОННИ ЦЕНТЪРА, ПРЕДСТАВЯ ИНИЦИАТИВАТА:
„ДА СПОРТУВАМЕ ЗАЕДНО“
В инициативата могат да участват граждани, със собствени велосипеди, в две възрастови групи – младежи до 16 години и участници над 16 годишна възраст.
В община Гулянци велообиколката ще се проведе на 15.10.2014г. Всеки желаещ може да заяви участие в читалище „П. Р. Славейков” гр. Гулянци до 12:00 часа на 15 октомври. Стартът ще бъде даден в 15:00 часа пред сградата на Общинска администрация от Кмета на общината Лъчезар Яков. Дължината на цялата обиколка е 4км.
Заповядайте Да спортуваме ЗАЕДНО!
изх.№5300- 370/05.08.2014 год.
Председател на комисията
Началник отдел „Управление на общинската собственост”
при Община Гулянци
05.08.2014 год.
гр. Гулянци
17.07.2014г.
Информация към документацията публикувана на 25.06.2014 год. за: «Реконструкция на част от отводнителен канал, с. Сомовит (от ул.Дунав и ул.Искър под път ІІ-11 Сомовит – Никопол), Община Гулянци»
Поради допусната техническа грешка в документацията правим следните разяснения:
- на стр.25 от документацията ред.3 и 4 след Община Гулянци вместо до 16:00 часа на 07.04.2014 год. да се чета: 04.08.2014 год. до 17:00 часа, така както е в публикуваното обявление с №9200-438/25.06.2014 год. на страницата на Агенцията за обществени поръчки.
- т.2 на стр.25 вместо на 08.04.2014 год. от 13.00 часа да се чете:05.08.2014 год. от 10:00 часа, така както е в публикуваното обявление с №9200-438/25.06.2014 год. на страницата на Агенцията за обществени поръчки.
- на стр. 27 т.1 вместо 28.03.2014г. да се чете:25.07.2014 год., така както е в публикуваното обявление с №9200-438/25.06.2014 год. на страницата на Агенцията за обществени поръчки.
А К Т У А Л Н О
Уважаеми дами и господа,
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ОТКРИТ ОТВОДНИТЕЛЕН КАНАЛ С. БРЕСТ - ВТОРИ ЕТАП ", открита с Решение №РД 09-55/27.02.2014г. на Кмета на Община Гулянци, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 11.04.2014 год. от 11:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци. Във Връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници!
Уважаеми дами и господа,
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Рехабилитация и реконструкция на ул.”Иван Вазов” с. Милковица, общ. Гулянци.”, открита с Решение №РД 09-56/27.02.2014г. на Кмета на Община Гулянци, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 10.04.2014 год. от 10:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци. Във Връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници!
09.04.2014 год.
гр. Гулянци
До …….
Относно: Постъпили въпроси по документация за обществена поръчка с предмет: „Реконструкция на открит отводнителен канал с.Брест –Втори етап”. На основание чл.29,ал.1 от Закон за обществените поръчки в законно установения срок Ви изпращаме разяснения по документацията.Въпрос 1) В Обявлението за обществена поръчка, раздел ІІ, т.2.1 Общо количество или обем е посочена сумата 410 204,40 лв. (четиристотин и десет хиляди двеста и четири лева и четиридесет стотинки) с ДДС. По- долу като прогнозна стойност на поръчката без ДДС е посочена същата сума. В документацията за участие, част ІІ-ра, Раздел І,т.9 Предлагана цена е записано, че разполагаемият финансов ресурс на Възложителя за поръчката е 410 204,40 лв. с ДДС.Моля да уточните каква е максималната стойност на ценовата оферта без ДДС, която не бива да се превишава от кандидата?
Отговор 1) Сумата без ДДС е 341 837,00 лв.(триста четиридесет и една хиляди осемстотин тридесет и седем лева)
Въпрос 2) В Обявлението за обществена поръчка, Раздел ІІ,т.3 Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката е посочено 90дни(от сключване на договора), а в Част ІІ-ра, Раздел І,т.8 Място и срок на изпълнение на поръчката е посочено: Срок за изпълнение на СМР – не повече от 150 дни и не по-кратък от 100 дни от подписване на протокол обр.2 за даване на строителна линия и откриване на строителната площадка, в рамките на крайния срок на договора посочен в т.10.2”. В образец Техническа оферта, в т.4 е посочено: „Приемаме, че срока за изпълнение на СМР е не повече от 150 дни и не по кратък от 100 дни от подписване на протокол обр.2 за даване на строителна линия до подписване на констативен акт за установяване годността и приемане на строежа(акт обр.15), в рамките на крайния срок на договора .29.12.2013 г.(декларация за срок на изпълнение)
Отговор 2) Срокът за изпълнение на поръчката е до 90 дни от сключване на договора, прилагаме нов образец „Техническа оферта”
T - Обща техническа оценка;
Ср- Срок на изпълнение
Фn – Цена за изпълнение (предложена от участника цена в лева с ДДС)
С относителна тежест на показателите за оценяване:
T = 50 точки, максимална стойност
Ср =10 точки, максимална стойност
Фn = 40 точки, максимална стойност
Указания за определяне на оценката по всеки показател:
TN
Т = -------------- x 50
TNmax
където:
ТN – резултата от оценката на членовете на комисията за оценяваната оферта, определени по долната таблица
TNmax – максималната стойност сред получените оценки на всички оферти
Т – резултатната техническа оценка на оценяваната оферта.
Работна програма (текстова част) |
До 10 т |
· Предлаган подход за изпълнение на поръчката. Последователност и взаимообвързаност на предлаганите дейности; |
до 10 т. |
Обяснителна записка |
До 15 т |
· Предложение за изпълнение на предмета на поръчката, включително предвиждани технологии за изпълнение (съобразно Техническата спецификация и инвестиционните проекти). Технически и функционални характеристики на влаганите материали, както и организацията, която участникът като евентуален изпълнител ще приложи и процедури за контрол с цел качественото и навременно изпълнение на поръчката. |
до 10 т. |
· Обяснение на потенциалните предпоставки (допускания) и рискове които могат да възникнат и да окажат влияние върху изпълнението на договора |
до 5 т. |
Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора |
До 5 т |
· Предлагани мерки, свързани с опазване на елементите на околната среда (въздух, водни ресурси, почви и др.) |
до 5 т. |
Отговор 4) Приложено изпращаме Ви коректни Образец 10 и Образец 11
Въпрос 5) В Обявлението за обществена поръчка, Раздел ІІІ,т.2.3 Технически възможности е записано като Минимално изискване 2.5, че „Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/, в Камарата на строителите в България,съгласно Закона за камарата на строителите /ЗКС/и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория, съгласно изискванията на чл.3, ал.2 от ЗКС – обекти ІІ-ра група по чл.137,ал.1, от Закон за устройство на територията и строежи ІІІ категория –чл.137, ал.1, т.3, буква „а” от Закон за устройство на територията….” В документацията за участие, Раздел ІІІ, т.2.5 е записано: „Участника трябва да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи ВТОРА група, строежи от ТРЕТА категория” Съгласно правилника за реда на вписване и водене на ЦПРС, чл.5,ал.1, втора група се отнася за строежи от транспортната инфраструктура. Съгласно чл.137,ал.1,т.3 от ЗУТ като строежи ІІІ категория, по буква „а”, се определят:”общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ иІV клас и съоръженията към тях.” Предметът на обществената поръчка са хидротехнически съоръжения и като такива не принадлежат към посочената група и категория строежи.Отговор 5) Да се чете: чл.137,ал.1,т.3 от ЗУТ като строежи ІІІ категория, по буква „б” - елементи на техническата инфраструктура, хидротехнически, хидромелиоративни и други мрежи, съоръжения и инсталации. Участника трябва да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи ЧЕТВЪРТА група, строежи от ТРЕТА категория”
Въпрос 6) В Обявлението за обществена поръчка, Раздел ІІІ, т.1.2 Условия и начин на финансиране и плащане е записано: „Допустимо е авансово плащане, като максималният му размер не може да е повече от 50% от стойността на договора. Подробни условия за начина на плащане са посочени в проекта на договора.” В проекто договора, Приложение 1 към Документацията за участие, т.ІV Ред и условия на плащане, чл.6,т.1 се съдържа условието: Авансово плащане в размер на ……..лв. без ДДС или …… лв. с ДДС(до 50% върху стойността на договорната цена), в срок до 30 (тридесет) дни от откриване на строителната площадка”, т.е. не е указан точният размер на авансовото плащане. Моля да уточните по какъв начин и къде участниците следва да укажат желания размер на авансово плащане в офертата си.Отговор 6) Не е необходимо участниците да указват желания размер на авансово плащане в офертата.
ЛЪЧЕЗАР ЯКОВКМЕТ НА ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на строителни материали за нуждите на Община Гулянци през 2014-2015 год.”, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 18.12.2013 год. от 10:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци.
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранително-вкусови продукти за училища, детски заведения и ДСП на територията на Община Гулянци през 2014-2015 год.”, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 04.12.2013 год. от 10:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци.
Във Връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници.
Уважаеми дами и господа
08.10.2013г.
Уважаеми дами и господа,
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Управление и отчитане по проект „Изграждане на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни площадки в с. Гиген, с. Долни вит, с. Сомовит и с. Милковица”, открита с Решение №РД 09-391/31.07.2013г. на Кмета на Община Гулянци, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 08.10.2013 год. от 11:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци. Във Връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници!Уважаеми дами и господа,
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на строителството на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни площадки в с. Гиген, с. Долни вит, с. Сомовит и с. Милковица”, открита с Решение №РД 09-390/31.07.2013г. на Кмета на Община Гулянци, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 08.10.2013 год. от 13:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци. Във Връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници!
07.10.2013г.
Уважаеми дами и господа,
А К Т У А Л Н О
Уважаеми дами и господа,
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на строителството на «Ремонт на път PVN 1022, /ІІ-11/ - Гиген-Дъбован-Гулянци - /ІІ-11/ Участък от Км 1+100 до Км 25+100, L= 24.000 км; и Ремонт на път PVN 1020, /ІІ-11/-Гиген-Искър-Граница общ. (Гулянци-Долна Митрополия) – Славовица /ІІІ-3004/ Участък от с.Искър до Граница общ. Гулянци – Долна Митрополия, L= 1.254 км”, община Гулянци.", открита с Решение №РД 09-396/01.08.2013г. на Кмета на Община Гулянци, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 30.09.2013 год. от 14:00 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци. Във Връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници!
26.09.2013г.
25.09.13г.
Във връзка с приключил етап от работата на комисията, назначена за разглеждане, оценяване и класиране на оферти за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изграждане на спортен комплекс в с. Брест, спортен комплекс в гр. Гулянци и спортни площадки в с. Гиген, с. Долни вит, с. Сомовит и с. Милковица”, финансиран по Договор № 15/321/01143 от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г., мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”, в изпълнение на разпоредбите на чл. 69 а, ал.3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето на плик 3, с предлаганата цена на участниците ще бъде на 09.09.2013 год. от 10:30 часа в Заседателната зала на Общинска администрация Гулянци. Във връзка с чл.69а, ал.1 от ЗОП ще бъдат отворени ценовите предложения само на допуснатите участници.